Evenimente si conferinte

Evenimente si conferinte

EVENIMENTE – REZERVARE

0368435012 / 0757165458

CONTACT

EVENIMENTE – REZERVARE

0368435012 / 0757165458

CONTACT

SALA CONFERINTE RASNOV

Detinem si va punem la dispozitie sala perfecta de conferinte in Rasnov! Fie ca este vorba de o sedinta de management, un workshop, training, seminar sau orice al eveniment de tip business, acum aveti tot ceea ce va este necesar pentru a va putea desfasura in voie! Detinem Flipchart, internet wi-fi, ecran de proiectie si videoproiector, precum si servicii de coffee break si un meniu bogat pentru a va delacta in pauze.

De asemenea, in functie de necesitati, putem adapta asezarea salii. Spre exempu, in forma de U, sala de teatru, de clasa sau chiar si insula dreptunghiulara.

SALA CONFERINTE RASNOV

Detinem si va punem la dispozitie sala perfecta de conferinte in Rasnov! Fie ca este vorba de o sedinta de management, un workshop, training, seminar sau orice al eveniment de tip business, acum aveti tot ceea ce va este necesar pentru a va putea desfasura in voie! Detinem Flipchart, internet wi-fi, ecran de proiectie si videoproiector, precum si servicii de coffee break si un meniu bogat pentru a va delacta in pauze.

De asemenea, in functie de necesitati, putem adapta asezarea salii. Spre exempu, in forma de U, sala de teatru, de clasa sau chiar si insula dreptunghiulara.

SALA EVENIMENTE 1

Va punem la dispozitie o sala de evenimente de marime medie, cu o capacitate de 40 de persoane, si care este anexata unei terase exterioare de 40 de locuri. Este solutia perfecta pentru evenimentul dumneavoastra!

Oaspetii se pot delecta cu sortimente presarate intr-un meniu bine gandit si variat, iar dispunerea meselor poate fi rearanjata in functie de dorinte si nevoi.

SALA EVENIMENTE 1

Va punem la dispozitie o sala de evenimente de marime medie, cu o capacitate de 40 de persoane, si care este anexata unei terase exterioare de 40 de locuri. Este solutia perfecta pentru evenimentul dumneavoastra!

Oaspetii se pot delecta cu sortimente presarate intr-un meniu bine gandit si variat, iar dispunerea meselor poate fi rearanjata in functie de dorinte si nevoi.

SALA EVENIMENTE 2

Aceasta este o sala mai mare de evenimente, dispune de 120 de locuri si se afla la parterul corpului B al Hotelului Max International. Puteti organiza aici botezuri, cununii, zile de nastere, diverse aniversari, dar si conferinte sau team building-uri pe partea de business.

Desigur, meniul nostru deosebit va asteapta sa il incercati, alaturi de bar si de serviciile de coffee break. Mesele se pot aranja dupa preferinte.

SALA EVENIMENTE 2

Aceasta este o sala mai mare de evenimente, dispune de 120 de locuri si se afla la parterul corpului B al Hotelului Max International. Puteti organiza aici botezuri, cununii, zile de nastere, diverse aniversari, dar si conferinte sau team building-uri pe partea de business.

Desigur, meniul nostru deosebit va asteapta sa il incercati, alaturi de bar si de serviciile de coffee break. Mesele se pot aranja dupa preferinte.

EVENIMENTE

DORESTI SA ORGANIZEZI UN EVENIMENT?

Pentru orice intrebare in legatura cu serviciile noastre va rugam sa ne contactati!
Numar de telefon: 0368435012

SALA EVENIMENTE 3

Aceasta sala are o capacitate de 100 de persoane si este amplasata la etajul 2 al corpului C al complexului. Este alegerea perfecta pentru botezuri, zile de nastere, diverse aniversari familiale, petreceri private sau de firma, team building-uri, etc.

Ca si in cazul celorlalte doua sali de evenimente, si aici aveti la dispozitie acelasi meniu variat, bautura, servicii de coffee break dar si posibilitatea de amenajare a meselor si a spatiului dupa bunul plac.

SALA EVENIMENTE 3

Aceasta sala are o capacitate de 100 de persoane si este amplasata la etajul 2 al corpului C al complexului. Este alegerea perfecta pentru botezuri, zile de nastere, diverse aniversari familiale, petreceri private sau de firma, team building-uri, etc.

Ca si in cazul celorlalte doua sali de evenimente, si aici aveti la dispozitie acelasi meniu variat, bautura, servicii de coffee break dar si posibilitatea de amenajare a meselor si a spatiului dupa bunul plac.

TERASA TIP 1

Aceasta terasa dispune de o capacitate de 40 de locuri si poate fi alegerea ideala pentru petrecerea timpului liber sau pentru inchiriere in cazul unor aniversari, botezuri, cununii, zile de nastere, zile onomastice, petreceri private sau evenimente de business.

Veti avea la dispozitie un bufet suedez, iar terasa se poate reamenaja dupa preferintele dvs. De asemenea, va puteti bucura si de serviciile de coffee break in cazul evenimentelor de afaceri.

TERASA TIP 1

Aceasta terasa dispune de o capacitate de 40 de locuri si poate fi alegerea ideala pentru petrecerea timpului liber sau pentru inchiriere in cazul unor aniversari, botezuri, cununii, zile de nastere, zile onomastice, petreceri private sau evenimente de business.

Veti avea la dispozitie un bufet suedez, iar terasa se poate reamenaja dupa preferintele dvs. De asemenea, va puteti bucura si de serviciile de coffee break in cazul evenimentelor de afaceri.

TERASA TIP 2

Aceasta terasa are o capacitate de 150 de persoane si este amplasata la etajul 2 al corpului C. Este solutia ideala pentru diverse evenimente de familie sau chiar de afaceri, in special in zilele insorite de vara.

Veti avea la dispozitie un bufet suedez cu sortimente alese din meniul nostru. De asemenea, la cerere, va putem servi cu cafele pentru momentele de pauza in cazul evenimentelor de business. Dispunerea meselor poate fi schimbata in functie de preferinte.

TERASA TIP 2

Aceasta terasa are o capacitate de 150 de persoane si este amplasata la etajul 2 al corpului C. Este solutia ideala pentru diverse evenimente de familie sau chiar de afaceri, in special in zilele insorite de vara.

Veti avea la dispozitie un bufet suedez cu sortimente alese din meniul nostru. De asemenea, la cerere, va putem servi cu cafele pentru momentele de pauza in cazul evenimentelor de business. Dispunerea meselor poate fi schimbata in functie de preferinte.

EVENIMENTE

GALERIE FOTO

Call Now Button